Oversikt over interkommunale samarbeid i Eidfjord kommune
|
|
|
|
|
|
|
|
Dato
|
|
19.04.2022
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Versjon
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokumentansvarlig:
|
|
Monica H. Hereid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Navn på samarbeidet
|
Prosent / andel
|
Arkivreferanse
|
Etablert dato
|
Avviklet dato
|
Deltakere
|
Arkivlov
|
Funksjonsområde
|
Samarbeidsform
|
Arkivansvarlig
|
Arkivsystem
|
Dokumentasjonsplikter
|
Arkivdepot
|
Navn på det interkommunale samarbeidet
|
Legg inn kor stor eigarprosent / brøk me har
|
Arkivreferanser til saksnummer hvor avtalene er arkivert.
|
Etableringsdato (DD.MM.ÅÅÅÅ).
|
Avviklingsdato (DD.MM.ÅÅÅÅ).
|
Hvilke kommuner, eventuelt andre, deltar i samarbeidet? Spesifiser dersom noen har trukket seg ut.
|
Følger det interkommunale samarbeids-organet arkivloven?
|
Hvilke funksjoner eller oppgaver utfører samarbeidet for eierkommunene?
|
Hvilken type samarbeidsform? Et interkommunalt samarbeid skal etter kommuneloven §17-1 foregå gjennom interkommunalt politisk råd, kommunalt oppgavefellesskap, vertskommunesamarbeid, interkommunalt selskap, aksjeselskap, samvirkeforetak, forening eller en annen måte som det er rettslig adgang til.
|
Hvem har ansvar for det interkommunale samarbeidets arkiv og journalføring? Navn på organ og kontaktperson.
|
Navn på system som brukes til arkiveringen for det interkommunale sammarbeidet.
|
Er dokumentasjonspliktene i særlovgivning i samarbeidsorganet kartlagt?
|
Beskriv hvilket arkivdepot som skal langtidsbevare arkivmaterialet. Når skal overføring til arkivdepot skje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aksjeselskap og andelar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BOOK Hardanger AS
|
33,4%
|
21/555
|
08.07.2022
|
|
Eidfjord kommune
Ulvik herad
Fjord Tours Group AS Øvrige lokale næringsaktørar
|
|
Salg og distribusjon av reiselivsprodukter i Hardanger. Videre skal selskapet fremme og utvikle Hardanger som reisemål, ved å initiere og utvikle nye initiativ og produkter, enten gjennom andre, sammen med andre eller i egen regi. Selskapet skal jobbe for å gjøre lokale opplevelser, aktiviteter og attraksjoner mer tilgjengelig gjennom å legge til rette for bedre transport og mobilitetstjenester. Selskapet kan også ha eierskap i andre selskaper som driver samme eller beslektet virksomhet
|
|
AS
|
|
|
|
|
Hardangervidda Natursenter AS
|
100 %
|
|
04.05.1994
|
|
Eidfjord
|
Nei
|
Å etablera, forvalta, eiga og driva Norsk Natursenter, eit natur- og kulturhistorisk opplevingssenter. Å samla og spreia kunnskap om samspelet i naturen, og relasjonene mellom natur og menneskeleg verksemd og skape eit nært møte mellom det moderne mennesket og naturen. Å vera eit statleg autorisert besøkssenter for nasjonalparken Hardangervidda.
|
AS
|
|
|
|
|
Sysendalen Skisenter AS
|
100 %
|
|
15.04.1983
|
|
Eidfjord
|
Nei
|
Eie, bygge og drive alpinanlegg og andre tiltak i nær sammenheng med dette til fordel for idrett og friluftsliv i Sysendalen.
|
AS
|
|
|
|
Deler av arkivet er i Eidfjord kommune sitt arkiv.
|
Destinasjon Eidfjord AS
|
100 %
|
04/1067
|
21.09.2004
|
|
Eidfjord
|
Nei
|
Turistkontor - drift og vertskapsrolle. Cruisekai - drift, operasjon, mottak. Produktutvikling - de som pådrivar, verktøy og kompetanse-/koordineringssenter. Destinasjonsutvikling - de som pådrivar, verktøy og kompetanse-/koordineringssenter. Marknadsføring av reisemålet Eidfjord - eksternt og internt.
|
AS
|
|
|
|
|
Eidfjord Utvikling AS
|
100 %
|
|
|
17.03.2014
|
Eidfjord
|
Nei
|
Næringsutvikling
|
AS
|
|
|
|
Arkivet er avlevert Eidfjord kommune for langtidsbevaring
|
Hardangerviddatunnelene AS
|
50 %
|
12/420
|
11.09.2012
|
|
Eidfjord kommune Hol kommune
|
Nei
|
Etablere sikker helårsvei over Hardangervidda gjennom bygging av tunneler.
|
AS
|
|
|
|
|
Dag og Tid AS
|
2 aksjar
|
|
18.04.1964
|
|
|
Nei
|
Å gje ut ei partipolitisk ubunden avis på nynorsk. Selskapet skal kunne drive handel og eige eller på annen måte ta del i andre forretningstiltak.
|
AS
|
|
|
|
|
Vann Vest AS
|
1 av 18 aksjar
|
19/278
|
04.12.2019
|
|
Alver kommune
Bjørnafjorden kommune
Voss kommune
Eidfjord kommune
Gulen kommune
Kvam kommune
Kvinnherad kommune
Masfjorden kommune
Modalen kommune
0sterøy kommune
Samnanger kommune
Ulvik herad
Vaksdal kommune
Austevoll kommune
Austrheim kommune
Fitjar kommune
Haugesund kommune Sveio kommune
|
Nei
|
Samarbeidsorganisasjon for eierne. Selskapet skal fremme samarbeid og kompetanseutvikling, gjennom å utføre og tilrettelegge for erfaringsutveksling, opplæring og informasjonsvirksomhet. Selskapet skal utføre og formidle tjenester, knyttet til vann- og avløpsvirksomhet, som for eksempel bistand til drift, kvalitetssikring, vannmiljø og beredskap. Selskapet kan inngå samarbeidsavtaler med eller delta i andre foretak i den grad dette er formålstjenlig
|
AS
|
|
|
|
|
Kommunekraft AS
|
1 aksje
|
|
12.03.1995
|
|
|
Nei
|
Formidle aksjeeiernes disponible kraft, herunder konsesjonskraft, og drive annen virksomhet tilknyttet slik formidling.
|
AS
|
|
|
|
|
Visit Hardangerfjord - Tidlegare Reisemål Hardangerfjord AS
|
34 aksjar
|
|
25.03.1993
|
|
|
Nei
|
Som konsulent på tilskudds- og konsulentbasis å samordne all marknadføring i Hardangerregionen og tiltak som kan vere med å styrke reiselivsnæringa i regionen. Målet til selskapet er vidare på vanlege vilkår å utføre oppdrag for verksemder og andre når det gjeld marknadsføring og reklameretta verksemd, produktutvikling m.v., samt å delta i forretnings- retta verksemd relatert til reiseliv.
|
AS
|
|
|
|
|
Hardanger Energi AS
|
4000 aksjar
|
11/104
|
28.06.2001
|
|
|
Nei
|
Føremålet til selskapet er å syte for produksjon og omsetning av elektrisk kraft etter forretningsmessig prinsipp. Selskapet kan driva eller eiga anna verksemd med naturlig tilknytning til føremålet, samt eiga, delta i eller samarbeida med andre verksemder som har liknande føremål eller naturleg tilknytning til føremålet.
|
AS
|
|
|
|
|
Energiselskapet Hardanger AS
|
24,21 %
|
19/308
|
02.11.2016
|
|
Eidfjord kommune
Ullensvang herad
Jondal kommune Ulvik herad
|
Nei
|
Eiga aksjer og andeler i selskaper som driver virksomhet i form av å byggja og driva energiforsyning i heile konsesjonsområdet - herunder overføring, produksjon og omsetning, av elektrisk kraft. Selskapet og konsernet skal vera ei konkurransedyktig og lønsam verksemd med drift etter forretningsmessige prinsipp. Vidare kan selskapet driva eller eiga anna verksemd, eller andre verksemder med naturleg tilknytning til føremålet, delta i eller samarbeida med andre verksemder som har liknande føremål eller naturleg tilknytning til føremålet. Selskapet skal arbeida for: - Å oppretthalde einrimeleg og sikker energiforsyning i heile konsesjonsområdet. -Vera ein leiande totalleverandør av energi og energitenester innanfor konsesjonsområdet. - Vera ein serviceinnstilt og miljøbevist energileverandør.
|
AS
|
|
|
|
|
EPI AS
|
4,70 %
|
|
24.04.2020
|
|
|
Nei
|
Hovedformålet til selskapet er å fremme miljøvennlig skipsfart. EPI er et verktøy som gir havnene mulighet til å benytte økonomiske insentiver for å fremme bærekraftig skipsfart. Epi AS skal videreutvikle og fremme EPI som løsning for å karakterisere skips miljøpåvirkning når de ligger ved kai.
|
AS
|
|
|
|
|
Rehabiliteringssenteret AIR AS - Tidlegare Attføringssenteret i Rauland
|
1 aksje
|
|
04.05.1987
|
|
|
Nei
|
Drift av eit rehabiliteringssenter i spesialhelsetenesta der auka arbeidsdeltaking er det overordna målet. AiR - Klinikk si kjerneverksemd er å bidra til at personar som er utanfor, eller i fare for å falle ut av arbeidslivet på grunn av helseproblem, får betre funksjon og auka bevisstgjering av deira ressursar og mogleghetar, på ein måte som styrkjer arbeidsevna. AiR klinikk har fokus både på individet og omgjevnadane for å oppnå auka arbeidsdeltaking. AiR - Nasjonalt kompetansesenter for arbeidsretta rehabilitering si kjerneverksemd er å bidra til forsking, fagutvikling, formidling, nettverk og innovasjon innan faget arbeidsretta rehabilitering.
|
AS
|
|
|
|
|
Hardanger og Voss museum -Tidlegare nemningar som no er fusjonert - Hardanger Fartøyvernsenter - Hardangerjakt
|
15 aksjar
|
21/930
|
26.09.1984
|
|
Kvam herad
Ullensvang kommune
Ulvik herad
Eidfjordkommune
Voss herad
Kvinnherad kommune Vestland fylkeskommune
|
Nei
|
Eit nasjonalt senter for fartøyvern, driftar av museumsfartøy og eit spesialmuseum for båt og fartøykulturen. Stiftinga Hardanger fartøyvernsenter kan stille anlegget og eigenlutar til disposisjon for sosialpedagogisk arbeid.
|
Stifting
|
|
|
|
|
Studentsamskipnaden på Vestland - Tidlegare Studentskamskipnaden i Bergen (SIB)
|
1 stk Leigerett Fantoft studentbustad
|
|
1980
|
|
|
Ikkje relevant
|
Velferdsorganisasjon for studenter i h.h.t. lov av 9. mai 1986 nr 19.
|
Organisasjon
|
Ikkje relevant
|
Ikkje relevant
|
Ikkje relevant
|
Ikkje relevant
|
Næringshagen i Hardanger AS
|
25 aksjar
|
15/621 17/82
|
23.07.2015
|
|
|
|
Driva rådgjeving og utvikling av kompetanse for dei mål- og medlemsbedrifter som er tilknytt næringshagen. NIH skal også gje råd og støøte til nyetablerte næringsdrivande. NIH er deltakar i SIVA (Statens Industrivekstanlegg) sitt næringshageprogram.
|
AS
|
|
|
|
|
E134 Haukelivegen AS
|
1 aksje
|
|
10.01.2001
|
|
|
|
Arbeide for utbygging og standardheving av transportkorridoren E134 Karmøy-Frogn, RV36 Seljord-E18 og sambandet E134-Bergen. I tillegg kan selskapet arbeide for å fremje interessene til viktige sidegreiner til denne transportkorridoren når dette styrker arbeidet for korridoren. Selskapet kan ta initiativ til å opprette finansieringsselskap og utbyggingsselskap. Selskapet har høve til å delta i og/eller arbeide saman med andre selskap med tilsvarande føremål. Selskapet står elles fritt til å setje i verk tiltak og bruke dei verkemiddel som er tilgjengeleg og aktuelle for å fremje føremålet til selskapet.
|
AS
|
|
|
|
|
Biblioteksentralen SA
|
1 aksje
|
|
04.02.1952
|
|
|
|
Være et serviceorgan for alle typer offentlige biblioteker. Biblioteksentralen har til oppgave å være hovedleverandør av produkter og tjenester til biblioteker og lignende institusjoner. I tillegg kan Biblioteksentralen delta i/etablere virksomhet med det formål å betjene det totale bok-, informasjon- og kunnskapsmarkedet. Biblioteksentralen skal drives etter vanlige bedriftsøkonomiske prinsipper, slik at det skapes økonomisk trygghet og utviklingsmuligheter og slik at andelseiernes interesser ivaretas på beste måte.
|
Samvirkeforetak - 1520 kommunalt eide aksjeselskaper
|
|
|
|
|
Interkommunale politiske råd - kommunelova § 18 4.ledd bokstav h.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hardangerrådet IKS
|
10 %
|
|
15.10.2003
|
|
Eidfjord kommune
Kvam kommune
Ullensvang kommune Ulvik herad
|
Ja
|
Hovudoppgåva er å styrkja regionen gjennom større grad av forpliktande samarbeid. Samarbeidet skal leggja til grunn deltaking frå likeverdige partar og skal vera eit supplement og ei støtte til kommunane si eiga verksemd.
|
IKS
|
Hardangerrådet
|
|
|
|
Interkommunalt arkiv i Hordaland IKS
|
3,20 %
|
Ny selskaps-avtale frå 2020 - Sak 19/383
|
22.05.2002
|
|
Alver kommune
Askøy kommune
Austevoll kommune
Austrheim kommune
Bjørnafjorden kommune
Bømlo kommune
Eidfjord kommune
Etne kommune
Fedje kommune
Fitjar kommune
Kvam herad
Kvinnherad kommune
Masfjorden kommune
Modalen kommune
Osterøy kommune
Samnanger kommune
Stord kommune
Sveio kommune
Tysnes kommune
Ullensvang kommune
Ulvik herad
Vaksdal kommune
Voss herad Øygarden kommune
|
Ja
|
Rådgivning og veiledning i arkivfaglige spørsmål, ordning av eldre arkiv. Depotenester for medlemskommunane.
|
IKS
|
Interkommunalt Arkiv i Hordaland
|
|
|
|
Indre Hordaland Miljøverk IKS
|
4,80 %
|
|
19.01.1994
|
|
Eidfjord kommune
Ulvik herad Voss herad
|
|
1.Innsamling og transport er avfall. 2.Bygging og drift av behandlingsanlegg for restavfall. 3.Bygging og drift av innsamlingssystem, mottak og anlegg for gjenvinning i samsvar med dei til ei kvar tid gjeldande nasjonale og strategiske mål i avfallspolitikken. 4.Å vere ein seriøs aktør med tillit i marknaden. Forvaltningsoppgåvene skal ivaretakast på ein slik måte at kommunane får sine oppgåver løyste i samsvar med lovverket, og slik at brukarane opplever tilbodet som meiningsfylt. Selskapet vil arbeide for avfallsreduksjon og effektiv forvaltning. I ei breiare perspektiv vil selskapet samarbeide med aktuelle aktørar for å vidareutvikle dei naturlege ressursane i regionen. 5.Selskapet kan delta i eller eiga selskap med beslekta føremål.
|
IKS
|
|
|
|
|
Vestlandsrevisjon IKS
|
|
19/626
|
06.11.2019
|
|
VOSS HERAD
ULLENSVANG KOMMUNE
OSTERØY KOMMUNE
AUSTRHEIM KOMMUNE
MASFJORDEN KOMMUNE
ULVIK HERAD
EIDFJORD KOMMUNE
FEDJE KOMMUNE MODALEN KOMMUNE
|
|
Selskapet leverer revisjonstenester til eigarkommunane i samsvar med Lov om kommunar og fylkeskommunar av 22.06.2018, kap. 24/ til ei kvar tid gjeldande kommunelov. Selskapet leverer revisjonstenester innanfor finansiell revisjon, forvaltningsrevisjon, selskapskontroll, attestasjonsfråsegner og rådgjevingstenester. Selskapet skal vidareutvikla ekspertise og effektivitet på kommunal revisjon og gje selskapet fagleg, administrativ og økonomisk gevinst gjennom tidsriktig teknologisk utvikling og kompetanseutvikling i tråd med den faglege utviklinga i bransjen. Selskapet kan inngå samarbeidsavtaler med andre selskap med tilsvarande formål. Selskapet kan eiga/delta i andre selskap som leverer revisjonstenester og andre tenester som naturleg høyrer slike verksemder til. Selskapet er ope for nye kommunar som ynskjer å gå inn i Vestlandsrevisjon IKS.
|
IKS
|
|
|
|
|
Kommunalt oppgåvefellesskap - kommunelova § 19 4.ledd bokstav j.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skule- og barnehagefagleg ansvarleg
|
1/3 - 33,33%
|
13/847
|
30.06.2014
|
30.06.2021
|
Eidfjord
Granvin Ulvik
|
Ja
|
Stilling som skule- og barnehageansvarleg er 100% stilling. Innehavaren av stillinga
er skulefagleg ansvarleg etter opplaeringslova $ 13-1 for kommunane Ulvik, Eidfjord og Granvin. Vidare er vedkommande barnehagefagleg ansvarleg for dei same kommunane.
|
Oppgåvefellesskap
|
Sakshandsamar nyttar Sak-/arkivsystemet til Eidfjord kommune
|
|
|
|
Vertskommunesamarbeid - kommunelova kapittel 20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hardanger barnevern
|
|
14/839 og 20/898
|
|
|
Eidfjord
Ullensvang Ulvik
|
Ja
|
Barneverntenestene i kommunane Eidfjord, Ulvik og Ullensvang er samorganisert i ei
teneste, Hardanger barnevernteneste, der Ullensvang kommune er vertskommune.
Denne felles barneverntenesta skal ivareta oppgåver etter Lov om barneverntenestar for
alle kommunane. Det skal skiljast mellom kommunane i rapporteringane til Fylkesmannen i Vestland og SSB.
|
Vertskommunesamarbeid
|
Ullensvang kommune
|
|
|
Det vert eit fellesarkiv i Ullensvang, med eit særskilt arkiv for kvar kommune, slik at sakene
vert halde frå kvarandre. Gamle og avslutta barnevernssaker vert oppbevart som før av den
einskilde kommune, eventuelt overført interkommunalt arkiv i Hordaland.
Det er oppretta ei avdeling for kvar kommune i fagprogrammet, slik at det kan rapporterast
særskilt for kvar kommune.
helde fråskilt frå kvarandre. Gamle og avslutta barnevernssaker vert oppbevart som før av den einskilde kommune, eventuelt overført interkommunalt arkiv i Hordaland.
|
Interkommunal legevakt
|
|
20/114
|
|
|
Voss herad
Eidfjord kommune
Ulvik herad
Ullensvang kommune
Vaksdal kommune Kvam kommune
|
|
|
Vertskommunesamarbeid
|
|
|
|
Voss herad
|
Samarbeidsavtale om brann og redningstenester
|
|
19/330
|
18.12.2019
|
|
Eidfjord kommune Voss herad
|
Ja
|
Ill. Voss brannvern sine oppgåver
Voss brannvern utførerfylgjande oppgåverfor Eidfjord kommune:
1. Brannsjeffunksjon
Brannsjef på Voss er også brannsjef i Eidfjord kommune. Dette inneber mellom anna
fylgjande oppgåver:
- Leia det brannførebyggjande arbeidet i Eidfjord kommune
- Ha leiaransvaret for beredskap og operative tenester i Eidfjord kommune
- Brannsjefen eller hans representant møter i kommunens krise- og
beredskapsleiing på førespurnad frå rådmann/ordførar i Eidfjord kommune.
- Brannsjefen kallar inn til allmøte ein gong i året. Dette vert i lag med Voss
brannvern og ev. andre brannvern.
2. Brannforebyggande oppgåver
Voss brannvern skal mellom anna:
lnformera om farar ved brann og om framferd i tilfelle brann og andre ulykker
Delta i utarbeidinga av ny brannordning i Eidfjord kommune.
Med utgangspunkt i brannordninga og i lista over særskilte brannobjekt
fastsetja satsingsområde og tiltak for a redusera risikoen for brann på ein
effektiv måte.
Føra tilsyn i særskilte brannobjekt. Det inneber:
Voss brannvern skal kvart år utarbeida plan for tilsyn i særskilte
brannobjekt innan 1 desember året i forvegen.
Voss brannvern skal gjennomføra og følgja opp tilsyn i samsvar med
den utarbeidde planen.
Voss brannvern skal innan 1. mars kvart år ha utarbeidd årsrapport
som også inneheld oversikt over fjorårets tilsyn.
Ved tilsyn på kommunale bygg skal Voss brannvern nytta aktuell
representant for eigar og brukar i Eidfjord kommune som
kontaktperson. Eidfjord kommune sender Voss brannvern oppdatert
liste over kontaktpersonar.
Utfora brannvesenet sine oppgåver knytt til krigs- og krisesituasjonar og til
handtering av farlig stoff og transport av farlig gods på veg i samsvar med
gjeldande lovverk.
Halda brannslukkingsøving for kommunen ved førespurnad.
Delta i ROS-arbeid og uttala seg som brannfagleg mynde for Eidfjord kommune der
dette er naudsynt, og Eidfjord kommune ber om det.
3. Brann- og redningsberedskap
Voss brannvern har ansvar for overordna beredskapsleiing, irekna overordna vakt
heile døgeret heile året.
Innsatsmannskap i Eidfjord kommune er underlagt brannsjefen på Voss sin
overordna vakt.
Utrykningsleiar frå Eidfjord brannvern har leiaransvaret på skadestad i Eidfjord
kommune. Overordna vakt kan velja å overta leiaransvaret på skadestad i Eidfjord
kommune.
Overordna vakt skal rykka ut til skadestad i Eidfjord kommune når han meiner at det
er naudsynt.
Minst ein representant for Voss brannvern skal delta på planlegging og
gjennomføring av øvingar ved behov saman med Eidfjord brannvern.
4. Feietenester
Voss brannvern og Eidfjord kommune kan inngå eigen avtale om feietenester i
Eidfjord kommune. Eidfjord kommune vil varsla Voss brannvern om behov for
feietenester minst 6 månadar i førevegen.
5. Evalueringsmøte
Ein gong pr. år skal Voss brannvern ha evalueringsmøte med Eidfjord kommune der
erfaringane med samarbeidet mellom kommunane vert drøfta. Møtet skal
gjennomførast innan utløpet av april månad og finna stad i Eidfjord. Voss brannvern er ansvarleg for å kalla inn til møtet. Brannsjefen på Voss skal delta.
|
Samarbeidet er inngått med bakgrunn i kommunelovas § 20-2 om administrativt
vertskommunesamarbeid. Denne avtale fylgjer kommunelova § 20-4 om oppretting av skrifteleg samarbeidsavtale.
|
VII. Sakshandsaming, arkiv og nærvær i Eidfjord
Både Voss he rad og Eidfjord kommune har eit sjølvstendig arkivansvar for saker som
er omfatta av denne avtalen. Voss brannvern skal senda alle skriv, saker, vedtak og
annan skriftleg dokumentasjon som omhandlar Eidfjord kommune i kopi til Eidfjord
kommune, slik at Eidfjord kommune kan oppfylla sitt arkivansvar. Kopiane skal Voss
herad senda til Eidfjord kommune fortløpane.
Likeeins skal Eidfjord kommune utan opphald senda vidare til Voss brannvern alle
dokument som vert sendt til Eidfjord kommune, men som Voss brannvern etter denne
avtalen skal svara på eller handsama. Voss he rad skal fylgja Eidfjord kommune sine rutiner for saker til politisk handsaming
|
|
|
Eidfjord kommune har arkivert dokumenta i Sak-/arkivsystemet i tillegg at det på papir
|
Bergen kommune - Avtale om syns- og audiopedagogisk teneste
|
|
16/760 04/56
|
01.01.2017
|
|
Kommunene i Hordaland Hordaland fylkeskommune
|
|
Syns- og Audiopedagogisk Teneste i Hordaland (SAPT) skal gi råd, veiledning og tjenester knyttet til
syns- og hørselsfeltet til innbyggerne i Hordaland fylke. Tjenesten jobber på både system- og
individnivå. Bergen kommune har arbeidsgiveransvar for de ansatte i tjenesten. SAPT er en
resultatenhet under byrådsavdeling for barnehage, skole og idrett (BBSI) og inngår under seksjon for
spesialpedagogiske tjenester.
Tjenesten skal gi syns- og audiopedagogiske tjenester til barn, unge og voksne i Hordaland fylke. AIie
som har et reelt hørsels- eller synstap med dokumentasjon fra spesialisthelsetjenesten kan få hjelp fra tjenesten. Prioriterte grupper er barn og unge.
|
|
Bergen kommune ansetter enhetsleder. Styret i SAPT vedtar instruks utover de krav til
stillingen som gjelder for resultatenhetslederne i Bergen. Enhetsleder er sekretær for styret.
I daglig administrativ drift forholder enhetsleder seg til styreleder og administrasjonen i
Bergen kommune.
Arkivering og register
SAPT fører register over brukere av tjenesten. Tjenesten opererer etter fritak med hjemmel 57-14 i personopplysningsforskriften.
|
|
|
Bergen kommune
|
PPT og kommunepsykolog samarbeid
|
|
20/1037
|
22.12.2020
|
|
Voss herad
Ulvik herad Eidfjord kommune
|
|
|
Samarbeidet mellom Voss herad, Ulvik herad og Eidfjord kommune er heimla i kommunelova § 20-2 og er eit administrativt vertskommunesamarbeid.
|
Voss herad
|
|
|
Voss herad
|
Digi Vestland
|
|
20/957
|
|
|
|
|
Formålet med samarbeidet innanfor Digi Vestland er å understøtte KS i arbeidet med
nasjonale og felles kommunale satsingar på digitaliseringsområdet, vere eit tilretteleggande
gjennomføringsorgan som støttar kommunane i digitaliseringsarbeidet og framstå som eit
bindeledd mellom den enkelte kommune og KS i dette arbeidet. Det skal arbeidast for å sikre
at digitaliseringsnettverket blir ein sentral del i KS sin samstyringsstruktur på
digitaliseringsområdet.
Det er eit mål for samarbeidet å oppnå gjenbruk av erfaringar og løysingskomponentar i heile
fylket og å bidra regionalt inn mot nasjonal utvikling. Sekretariatet vil derfor aktivt arbeide for regional representasjon på relevante arenaer.
|
Bergen kommune har ansvar for tilrettelegging av eit felles sekretariat/prosjektkontor
samlokalisert med Seksjon for digitalisering og innovasjon.
Bergen kommune utpeikar leiar for sekretariatet. Leiar for sekretariatet har ansvar for å
realisere samarbeidet i medhald av samarbeidsavtalen, mandat og andre vedtak fatta i
styringsgruppa.
Sekretariatet forvaltar den samla porteføljen av nasjonale og regionale tiltak og prosjekt på
vegner av styringsgruppa. Sekretariatet skal ta i vare følgande funksjonar:
Administrasjon (følge opp samarbeidsavtalen og koordinere underliggande tiltak og
prosjekt)
Budsjettering, budsjettoppfølging og tildeling av midlar innanfor vedtatte rammer
Etablere interne rutinar og prosessar knytte til prosjektgjennomføring
Koordinere ekstern kommunikasjon og samhandling
Dokumenthandtering og arkivering Administrativ forvaltning av metodar, verktøy og felles spesifikasjonar
|
Bergen kommune
|
|
|
Bergen kommune
|
Viltforvaltning
|
|
22/513
|
2022
|
|
Eidfjord Ullensvang
|
|
|
Kommunelova kapittel 20 opnar for to typar vertskommunesamarbeid. Den eine er
administrativt samarbeid, og den andre er felles, folkevald nemnd.
Me har vurdert desse typane samarbeid, og vil – som de ser av avtaleutkastet – føreslå
felles, folkevald nemnd. Bakgrunnen for dette er mellom anna at vedtak om nye
bestandsplanar, bestandsplanområde og vald normalt vert handsama politisk hjå oss.
Ein felles, folkevald nemnd vil også kunna handsama prinsipielle saker, slik me har føreslått. Nemnda vil dessutan bestå av medlem frå begge kommunane
|
Ullensvang kommune
|
|
|
|
IUA (Interkommunat utvalg mot akutt forurensing) Bergen Region
|
|
|
|
|
Alver, Askøy, Austevoll, Austrheim, Bergen, Bjørnafjorden, Eidfjord, Fedje, Gulen, Hyllestad, Kvam, Masfjorden, Modalen, Osterøy, Samnanger, Solund, Ulvik, Vaksdal, Voss og Øygarden
|
|
Formålet med samarbeidet er å ivareta deltakerkommunens lovfestede plikt til å ha en interkommunal beredskap mot akutt forurensning
|
§ 10 Vertskommune og vertsbrannvesen
Bergen kommune er vertskommune for IUA Bergen region. Vertskommuneansvaret utøves
av Bergen brannvesen. Vertskommunen skal forestå den daglige driften av samarbeidet.
Videre skal vertskommunen være et kompetansesenter for regionen, og skal kunne gi faglige
råd om beredskap til deltakerkommunene og yte bistand også ved kommunale aksjoner mot
akutt forurensning.
§ 11 Sekretariatet Sekretariatet er tillagt Bergen brannvesen
|
9. Administrasjon IUA Bergen region skal dekke vertskommunen sine kostnader til administrasjon av samarbeidet, herunder kostnader knyttet til ledelsen av utvalget og driften av sekretariatet.
|
|
|
Bergen kommune
|
Kvam herad - skjenkekontroll
|
|
SA 1999-2003 - 0084 - U60 - sak 02/00344 - Avtale med Kvam herad om kontroll med sals- og skjenkestader
|
15.05.2002
|
|
|
Ja
|
Kontroll med sals- og skjenkestader
Kontroll med sals- og skjenkeløyve
Opplæring/rektrutering av sals- og skjenkepersonell
Haldningsskapande arbeid på omsetjingsledd og brukarar Samarbeid med politi og andre faggrupper i kommunane / instansar med ansvar etter alkohollova for å fjremja lova sin intensjon og føremålet med lova.
|
Vertskommunesamarbeid
|
Kvam herad
|
|
|
Kvam herad
|
Kvam herad - Tilsyn med sal av tobakksvarer
|
|
17/652
|
12.12.2018
|
|
|
Ja
|
Tilleggsavtale til skjenkekontrollavtale av 15.05.2002
Kvam herad ved eining for alkohol og servering skal føra tilsyn med registrerte
salsplassar for tobakk etter tobakksalgsforskriften («FOR-2017-09-21-1446») kapittel 5, 5516-22.
Salsplassar som er registrert i tobakkssalgs- og bevillingsregisteret skal kontrollerast minst ein gang årleg, eller så ofte som behovet tilseier.
|
Vertskommunesamarbeid
|
Kvam herad
|
|
|
Kvam herad
|
110 sentralene - Bergen kommune
|
|
16/867
|
22.05.2018
|
|
Vest 110-region:
Med hjemmel i brann- og eksplosjonsvernloven§ 37 (1) jf.§ 16 (1), fastsetter DSB en felles 110-region for kommunene Askvoll, Askøy, Aurland, Austevoll, Austrheim, Balestrand, Bergen, Bremanger, Eid, Eidfjord, Fedje, Fjaler, Fjell, Flora, Fusa, Førde, Gaular, Gloppen, Granvin, Gulen, Hornindal, Hyllestad,
Høyanger, Jondal, Jølster, Kvam, Kvinnherad, Leikanger, Lindås, Luster, Lærdal, Masfjorden, Meland, Modalen, Naustdal, Odda, Os (Hordaland), Osterøy, Radøy, Samnanger, Selje, Sogndal, Solund, Stryn, Sund, Tysnes, Ullensvang, Ulvik, Vaksdal, Vik, Voss, Vågsøy, Øygarden og Årdal.
|
|
Avtalen innebærer at samarbeidskommunene overlater ufførelsen av 110-tjenester til
administrasjonen i vertskommunen. Dette skjer ved at den enkelte samarbeidskommune gjennom
nærværende avtale detegerer sin myndighet til å utføre nevnte tjenester til byråds lederen i
vertskommunen.
Samarbeidskommunene utgjør en 11 0-region, og det inngås likelydende avtaler mellom
vertskommunen og alle samarbeidskommunene.
I praksis drives i lO-sentralen i Hordaland som en egen avdeling i Bergen brannvesen. Alle ansatte i sentralen er ansatt i Bergen kommune.
|
Samarbeidet er innrettet som et administrativt vertskommunesamarbeid med hjemmel i
kommuneloven av 25. september 1991 nr. 107 § 28-1 b, med Bergen kommune som vertskommune og de øvrige kommuner som samarbeidskommuner.
|
Bergen kommune
|
|
|
Bergen kommune
|
Andre samarbeidsavtalar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Samarbeidsavtale mellom Hardanger/Voss kompetanseregion og Statped Vest
|
12/150
|
|
|
|
|
|
Føremålet med rammeavtalen er a bidra til at barn, unge og vaksne med særskilde
behov far eit likeverdig, tilpassa og inkluderande opplæringstilbod.
Rammeavtalen vert forankra både politisk og administrativt i kommunen/
fylkeskommunen. Avtalen skal danne grunnlag for samarbeidsavtalar på operativt nivå.
Dette omfattar kartlegging, utgreiing, utforming av tiltak og radgjeving/rettleiing i
individsaker eller relatert til systemretta arbeid. Dette omfattar også oppbygging av
kompetanse i kommunen eller i brukarsaker. Rammeavtalen skal danne grunnlag for å
evaluere og måle effekt av tenestene. Denne rammeavtalen skal legge til rette for samarbeidet mellom Eidfjord kommune og Statped
|
|
|
|
|
|
Avtale om kjøp av prosjektleiar
|
20 %
|
21/377
|
21.12.2021
|
|
Eidfjord Ulvik
|
|
Ulvik herad skal utføra tenester for Eidfjord kommune innanfor
prosjekt i Helse og omsorg. Dette inneber først og fremst: - Velferdsteknologi
|
Kjøp av tenester
|
|
|
|
|
Avtale om kjøp av landbrukstenester
|
20 %
|
20/156 19/571
|
18.09.2020 15.07.2019
|
|
Eidfjord Ulvik
|
Ja
|
|
Kjøp av tenester
|
Sakshandsamar nyttar Sak-/arkivsystemet til Eidfjord kommune
|
|
|
|
Avtale om kjøp av sekretærtenester for kontrollutvalet
|
100 %
|
04/592 14/927 prisjustert
|
01.01.2005
|
|
Eidfjord Hordaland fylkeskommune - Vestland fylkeskommune
|
Ja
|
Fylkeskommunen skalutføra følgjande sekretariatstenester for kommunen sitt kontrollutval:
- forebuing av møte i kontrollutva!et, det vil seia innkalling, kopiering og utsending av saksdokument,
- kontroll med at sakene er forsvarleg utgreidde
- kontroll med at sakene blir lagde fram for kontrollutvalet og eventuelt kommunestyret i rett tid
- deltaking i møta i kontrollutvalet og føring av møtebok
- kontroll med at vedtak i kontrollutvalet blir sette i verk og at planar blir følgde opp
- vedtaksoppfolging i samsvar med rutinar hos det enkelte kontrollutvalet
- journa!føring av saksdokument og korrespondanse
- administrative sekretærtenester for kontrollutvalet.
Sekretariatet kommuniserer med leiaren for kontrollutvalet når det gjeld utføring av tenesta.
Kommunen skal syta for datakommunikasjon mellom kommunen/ kontrollutvalet og sekretariatet på ein slik måte at det ikkje er nødvendig for sekretariatet aha kontortid i kommunen.
|
Kjøp av tenester
|
Vestland fylkeskommune - sekretariat for kontrollutvalet Kjartan Haugsnes
|
|
|
Eidfjord kommune
|
Kvam herad - Driftsavtale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kvam herad
|
|
|
|
Kvam herad - Sekretær samarbeidsutvalet - Pleie- og omsorg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kvam herad
|
|
|
|
Bergen kommune - Sivilforsvar - Forvaltning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bergen kommune
|
|
|
|